Hatice-31 ben de yaşadım canım zor bir durum ama gerçekten artık doktorların dediği gibi ilk gebeliklerin çoğu böyle.. bana 2 ay korunma vermişlerdi sonra oldu çok şükür.. bu süreçte folik asitini vs mutlaka kullan inşallah hayırlısıyla tekrar olur.. çok yıpratma kendini.. benden sana tavsiye çok fazla araştırma yapma internette, psikolojisini bozuyor insanın