YamurKoerErkan 24. Haftadayım ve bebeğimin bugün rahimime doğru tekme attığını hissediyorum normal mi bu yoksa endişelenmeli miyim 😏
yagmuryilmaz YamurKoerErkan Bende 24 haftalık gebeyim akşamları 3 gündür aşağıya doğru vuruyor bizim ki. Aha şimdi çıkacak diye ödüm kopuyor
minikyuregim YamurKoerErkan ilk olduğunda delirmistim saskinliktan ama normalmiş 😅 simdi kafa atiyor rahime doğru hayırlısı bakalım
ozgeya YamurKoerErkan 26 haftalığım,geçen hafta benim de öyleydi,sürekli aşağıya vuruyordu çok canımı yakıyordu.doktor kontrolüne bi gittik,bizimki sırtını dikmiş havaya,ayaklar eller aşağıda yüzüstü yatıyor.doktorum güldü normal dedi 😃
YamurKoerErkan yagmuryilmaz benim ilk gebeliğim anlam veremedim ilk defa bügün asagı vuruyor korkuyorm valla çıkmak mı istiyor Allah korusun bilemedim 😔 neden oluyor acaba bilgili birisi lütfen yardım etsin 🙏🏼🙏🏼
mervegns YamurKoerErkan bende de öyle oluyor 21+2 yim gittim doktora yatış verdiler rahim ağzı kısalığı olmuş 2.3 tü ölçümde 1 gün yattim çıktım vajinal progestan verdiler
Aycatpzkrkmz YamurKoerErkan makat pozisyonunda ki bebişler genelde öyle vuruyor galiba benimde ilk öyleydi ama sonraları içeride halay çekmeye başladı yinede doktorunuza danışın be olur olmaz.. rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin 🙏🏻
mervegns YamurKoerErkan tehlikeli demem yanlış olur doktor karar verir ben tehlikeli hissettim gittim hemen ve öyle çıktı
yagmuryilmaz YamurKoerErkan ben doktoruma sordum ayakları aşağıdadır dedi kendini korkutmana gerek yok aşağıya doğru vurunca öyls hissediyoruz
DenizTuncaAtik Benimki kafasiyla zorluyor cikisi. Hickirik tuttumu daha feci can yakiyor. Korkmayin doner zamanla
YamurKoerErkan Allah hepimizin kucağına almayı sağlıkla nasip etsin inşallah olmayanlara da tez zamanda hayırlısından versin cok değişik durum bunlar endişeler korkular sorular sorular hiç bitmiyor 😊🙏🏼