Merhaba kızlar şunu merak ediyorum doğum yaptıktan sonra devlet doğum rapor paramızı ne zaman yatırıyor bilen var mı? Bazıları doğumdan sonra toplu yattı demiş bazısı yarısı Doğumdan önce yarısı Doğumdan sonra demiş kafam karıştı bilgi verebilcek olan var mı