Selam arkadaslar, 23 haftalik hamileyim ve durduk yere kasigimin ust kisminda yumru gibi sert bi sislik oldu, kabizliga bagladim ama tuvalete cikmama ragmen o sislik gitmedi siserken agri da yapiyor demekki bagirsakla alakali degil, yarin doktora gidecegim ama forumlarda bakıyorum kimsenin basina boyle bisey gelmemis mi ?