Merhaba anneler 5 gunluk iki cocuk annesi olarak sizlerle doğum hikayemi paylaşmak istedim bu benim 3. Gebeliğim ilk bebeğim 8 haftalıkken kalp atisi olmadığı için kürtaj olmuştum 2017 yılında kurtajdan sonra yapılan teste kan pihtilasmasi olduğunu öğrendim neyse çok geçmeden çok şükür rabbime oğluma hamile olduğumu öğrendim ve 35 haftaya kadar hibor kan sulandırıcı kullandım sağlıkla kucağıma aldım oğlum 2 iki yaşındayken tekrar hamile kaldım çok şükür hamileliğim gayet rahat geçti hiçbir sıkıntısadece yine doğuma kadar iğne kullandım yasamadim ama istemsiz olarak doğum korkusu yasadimm ama doğumdan sonra boşa kendimi strese sokmuşum dedim normalde 28 mayis için gün almıştım ama 25 mayısta gelmek istedi oğlum yani kızlar boşa korkmayın allah yardımcı oluyor her şekilde rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sormak istediğiniz bisey varsa zman buldukça cevaplarım