Hiç bir belirtim olmadı su ana kadar ara ara kasık ağrısı dışında oda arada devam ediyor. Seğirme gibi hissediyordum bi kaç gündür oda yok bebeğe birsey olsa illaki belirtisi olur mu ? İlk gebeliğimde yaşadığım durumdan dolayı bunda cok tedirgin oluyorum sürekli doktora gitme hissiyatı oluşuyor 😞