Sumeyyems ben ilk gebeliğimde aç gittim ve test yapılmadan 10 12 saat önce bişeyler yemiştim en son.
Açken kan verdim sonra 50 mg içecek içtim 5 dk içerisinde ve sonra yine kan verdim. Sonucum yüksek değildi, geçmiş gün ama 90 dı sanırım.
Şimdi daha 11+5im ve şekerim 99, endokrinoloji doktoru ilerleyen haftalarda daha da artacaktır şimdiden basit bir diyete başlayalım ne dersin dedi bende kabul ettim tabiki. Önümüzdeki hafta doktora gidip diyete başlayacağım muhtelemen..
Ama sizin ne aç ne tok olmanız doğru sonuç vermeyebilir belki. Halbuki hemşireler bile soruyor açsın değil mi, en son ne zaman yemek yedin diye.