EmineBurcuTfekiSar Arkadaşlar merhaba, Birşey danışmak istiyorum. Benim doktorum medipol mega da Prof. Dr. Murat Api. Daha önce 2 düştüğüm olduğu için iyiy bir doktor kontrolümde ilerliyor hamileliğim. Saha 16 haftalık hamileyim ama bugün hastane yönetiminden Doğum ücretleri hakkında bilgi aldım. Benim doktorumun Doğum ücretinin normal 8.500 tl sezeryan ise 9.500 tl olduğunu söyledi. SGK lı fiyatlarıymış bunlar. Bana çok fazla geldi. Bankacıyım bankam 2,000 tl kadarını karşılıyor gerisi cepten. İşte hastanede geceleme bebeğin ve benim kontrollerin vs dahilimi ama gene de çok. Sizce ne yapmalıyım doktorumdan çok memnunun doğumu onda yapmak istiyorum ama ücret beni düşündürüyor . Sizce Doğuma doğru başka bir doktorla da mı görüşsem bilemedim. Birde hastane yönetimi olarak hiçbir Doğuma sezaryan yada normal olsun kimse giremiyormuş. Ben eşim Doğuma girsin istiyordum:( Napsam bilemedim
BusraSY EmineBurcuTfekiSar Baya baya pahalıymış.. Bende florya vm medical oark hastanesine gidiyorum doktorum dünya tatlısı ve çok iyi. Doğum ücreti 4500 normal doğum... Doğumdan sonra bebeğin benim bütün tahliller vs içinde
Ilkgozagrimiz EmineBurcuTfekiSar bende eseneler medipolde yapicam doktorum docent 1850 sezeryan dediler normalede 1150 dediler fark baya var
EmineBurcuTfekiSar BusraSY süpermiş gerçekten makul bir ücret. Bende başka hastane arayışına giricem anlaşılan
Deryak Kontrollerinizi ona devam edin Doğum zamanı başka doktora geçin illa o hastanede olsun istiyorsanız
EmineBurcuTfekiSar Deryak yok öyle bir isteğim yok tam tersi Doğuma eşimin girememesinden dolayı aslında çokta yapmak istemiyorum. Hem aynı hastanede başka doktorda doğurmam çok etik olur mu bilemedim
EmineBurcuTfekiSar Ilkgozagrimiz sormayın Prof farkından dolayıymış ama Prof içinde bile en pahalısı Murat hoca. Hastanenin en pahalı doktoruymuş. Çok iyi bir doktor Allah var çok uçuk bir ücret Yani. Ben 6000 fln olur hadi max. Sezeryan diyordum ama bu çok fazla.