Hacersoy Bende şifa Hastanesi’ne gidiyorum en başından beri nihan Özdemir’in takipindeyim çok tatlı sevecen birisi eminim seversiniz gayet olumlu bir kadın kötüyü bile al bak böyle olmuş diye daha da üzücü duruma getirmiyor elinden geldiğince sakince neler yapacağı ile ilgili konuşuyor. 2 tane daha var burçak hanım Soner bey kendilerine hiç gitmedim iyi ya da kötü bir fikrim yok buradan bı bayanla konuşmuştuk birinde Soner bey e birinde burçak hnm a gitmiş onlar için de iyi dedi