haticeipek Egeymen 21 haftalıkken yapıldı şuan da 27 haftalık dikisleriniz de acilmami oldu olduysa nasıl anladiniz
Egeymen haticeipek hayır açılma olmadı 36.haftada rutin kontrolde nst de düzenli sancı çıkınca doktor serklaj iplerini alalım dedi alır almaz açıklık 3 cm oldu yatış verdi ertesi gün de doğum oldu
haticeipek MinikMicizem Aynı hafta olmuşuz benim çok şükür sıkıntım yok , ciğer gelistirigi iğne vurulcakmisiniz
MinikMicizem Doktor henüz bişey sylemedi bize her hafta kntrole gdyorz şükür bı sknti yok sizin nasıl süreciniz yatarakmi gecyo
haticeipek MinikMicizem Yatarak geçiyor , her hafta gidiyorum bende 30 hafta ciğer geliştirici iğne vurulcak
VeraVrea 24 te oldum 28 bitti şu an bekliyoruz ins zamanında gelir. Forum konularını en popüler diye sıralarsan serkalj sonrası gün gün konusu var en kapsamlı ordayız 👍🏻
Bmelis Haftada serklaj oldum. Şu an 36. Haftadayim. Bebisin daha gelmeye niyeti yok gibi. Sanci falan olmayıp suyu gelmezse 39 da sezeryan olcam.