Shnern Hanımlar cuma günü proluton iğne vurundum . Daha önce lekelenmelerim olduğu için sanırım 18 haftaya kadar vurunacagim bugün sabahtan beri kasıklarım böyle sanki idrara skisik gibi bir ağrı var ama sol kasığımda bu normalmi yaşayan oldumu ?
Sadece_anne Shnern 15+1 deyim bende, adet sancısı gibi mi benim öyle oluyor hem karnim hem belim agriyor.
Shnern Sadece_anne Allah Allah neden oluyor acaba benimde salı komteolum var bakalım inşallah kötü biraeh çıkmaz
Mrymgn Sadece_anne Benim de 15+3 bir iki gündür kasık ağrısı yaşıyorum. Rahmin büyümesinden kaynaklı oluyormuş endişe etmeyin inşallah 😍 Rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Shnern Mrymgn sizin ilk gebeliginizmi.acaba benim 2. Aslind atecrubem olması lazım ama sanki tamamen unutmuşum herşeyi inşallah öyledir ya