Jrhazar ben mersindeyim. Forum yaşam hastanesi Ahmet ışıktan. Cok ama cok memnunum. En basından beri onda basladım. Yarım rahim li oldugumu duyunca öyle üzüldüm agladım ki. Doktor kızdı. Cocugun olmıcak demedim ki dedi. Bazı yarım rahim li olan arkadaslara doktorları öyle olumsuz konusmus ki okuyunca sok oldum. Bana hiç olumsuz bişe demedi doktorum. Bana serklaj yapılacak bile demedi serklaj postlardan ögrendim burdan yani. Sadece stres yapmıcaksın dedi