BRUTAL-BETTY Evet kızlar nasıl geçiyor hamileliğiniz.2.ogluma hamileyim 24+2 İlk oğlum 8 yaşında. Resmen her duyguyu Yeniden yaşıyorum aradan uzun zaman geçtiği için herşeyi unutmuşum resmn🙈🙈
[silindi] BRUTAL-BETTY son 108 🥳 7 yaşında bir kızım var şimdi oğlum olacak inşAllah. Aynı şekilde sanki yeniden anne oluyormuşum gibi bir heyecan var 😍😍
depsizoo BRUTAL-BETTY bizim son 75 programa göre ne zaman gelir bilmiyorum ama ilk gebeliğim benim 😁 o yüzden çok zorlanıyorum
BRUTAL-BETTY Busra_gunyuzlu 12 haftalıkken erkeğe benziyor dedi doktorum 14 da de tekrar gittim kız olma ihtimali çok yüksek dedi en son 16 da özele gittim ve kesin olarak erkek olduğunu öğrendim 🙈
Busra_gunyuzlu @BRUTAL-BETTY senınkı aynı benım hesap olmuş canım valla suan ben erkek olarak bılıyorum ama bakalım annelık hıssı mı doğru çıkacak ne olacak 😅😅
HavvaMerve BRUTAL-BETTY Ablası 7 yaşında sabırsızlıkla kardeşini bekliyor ama ara ara kıskançlıklar oluyor ☺️ Bende ikinci prensesimi bekliyorum programa göre 60 ama doktoruma göre 45 yada 50 gün ☺️🥰