Busrasener43 ben yaptırdım canım ama beklediğim kadar kaliteli değil kumaşı sadece fotoğraf çektirmek için kullanırım büyük ihtimalle. Battaniye kenarının dantelini yamalı gibi yapmışlardı bende incelememiştim ayrıntılı açtım yıkadım direk değişim yaptıramadım haliyle ama daha özenli olabilirler çünkü ucuz değil yani 😬