Neslyy Kızlar 12 haftalık hamileyim aşırı derecede mide yanması yaşıyorum. Hatta öyle bir yanıyo ki bazen kusturuyo bile bişey yiyip içemiyorum bu durumu yaşayıp atlatan var mı :((
Aydaozk Neslyy olmaz olur mu canım uykulardan uyandık ey gidi günler. Dondurma soğuk süt badem bunlar bana iyi geliyordu. Bide doktorum rennie şurup vermişti oda rahatlatıyordu. İnşallah gecer canım
Minikanne06 23 haftadayım dün bende de oldu gece yarısı cok tatlı tükettiğim için oldu ama bende. Tuvalate zor attım kendimi sade soda çok iyi geliyor diyorlar bana iyi gelmedi faydası olmadı cıkarınca rahatladım eşim bugün şurup aldı ama eczaneden mide yanması için anında geçiriyormuş ama sağolsun iş yerinde unutmuş :)
Esmakiral Ben 13+5 deyim aynı sorunu bende yaşadım yaşıyorum en son dayanamayıp doktoruma msj attım gaviscon kullanabilirsiniz dedi .çok fazla yanma olduğunda ondan kullanıyorum hemen fayda ediyor çok şükür.arkadaşlarımdanda kullananlar var aynı şurubu.
Findikurdu En guzel sade soda ayran ikilisi 😍 ikisinden de yarim yarim bardaga koyup karistirin inanilmaz rahatlatiyor.En azindan beni rahatlatiyodu kizlar 😍
Neslyy Bende rennie şurup kullanıyorum ama oda fayda etmiyo çıkarana kadar rahat yok bana olsun napalım sağlıkla gelsinler yavrularımız yeterli bunlarda geçer 🤗💕