3 gündür Başakşehir çam ve sakura hastanesine randevu almaya çalışıyorum özellikle 4 den sonra yapıyorum guncelleniyo diye yok hiç bir şekilde olmuyo alan nasıl aliyo anlamış değilim olan randevular da ya jinekoloji yada başka bişey 🙄🙄🙄 gidip hastaneyi basasim var valla artık canıma tak etti …