Veyselim Kızlaeir sabah lavobaya gittigim de farkktim hasta oldum dedim ğed koydum sey bide hayla oluyo kanama yani bilemedik bizde ilk defa böyle oldu hem geç hasta oldum
KubraAydin Veyselim bende yaptığımda böyle oldu atmıştım ama ben sonra hasta oldum kesin değilim dedim meğer hamileyimişim
selimsarea Veyselim kimyasal gebelik yaşıyorsun canım benimde öyle olmuştu pozitif çıktı 2 gün sonra regl oldum doktora gittim kimyasal gebelik demişti
Veyselim Yarın bi kan vereyim kızlar herkes diyorki o kasatin içinde o çizgi var zate. Diyprlar idrarla ıslanıyo digorlar
Canannakdeniz ilkgozagrimhavinim aynen ilk baktim direk kuruma cizgisi gordum dikkatli baksalar renktende belli zaten boyle durumda bi kac damla su dokucek kaybolursa cizgi kuruma duruyorsa çift cizgi
ballisiyavrum Veyselim sayısız test yapmış biri olarak bunzaten pozitif değil kuruma çizgisi canm.çoook böyle görüp kan verdim hep hüsran oldu.rabbim tez zamanda sevindirsin inş
Happykariner Veyselim zaten testiniz de kuruma çizgine benziyor. Hamilesin diyip umutlandırıp boşluga düşmenii istemem en yakın zamanda kan ver bakalım
Veyselim Yok ya boşluga düşmek degilde hayorlısıolsn çok şükür var çocugum arkadaşlar da teste göre var feln deyince yani o bakımdan rabbim olmyana nasip etsn saglıklıca sıhatlice