Mormenekse34 Kizlar biraz zayiflayim diye kayisili form cayi iciyorum gunde 1 fincan, ayni zamanda gebe kalmaya da calisiyorum ovulasyon takibi ile Bi zarari olur mu dersiniz
Hilal-95 Mormenekse34 tabikide içmeyin aşlah korusun bitki çaylarının bi çoğu zararlı bana doktorum kesinlikle içmiceksin demişti
Mavi34 Mormenekse34 ovulasyonda adete kadar olan günlerde içmeyin. Ödem söktürücü bir çay olduğundan olumsuz etkisi olabilir belki