20 haftada detaylı ultrason da kalpte parlaklık görüldü doktor ileriki haftalarda geçer dedi tek başına bir anlam ifade etmez fetal ekoya görün dedi çok şükür bişey çıkmadı şu an 36 haftaya girdim bir sorun yok çok şükür aynı durumu yaşayan var mı veya doğum yapan var mı