Kızlar 28+6 haftalığım bugün.
Yanlız sağ kürek kısmında öyle bir ağrı var ki, sert bir cisim alıyorum altıma ağrıyan kısma basınç uygulayarak uykuya dalabiliyorum ama aynı pozisyonda yatmak belli bir saat sonra uykumu bölüyor. Çıldırmak üzereyim 😔
Ağrı kesici magnezyum hiç fayda etmiyor sert bir cisimle basınç uygulayınca ağrıyı hissetmiyorum. Parfüm şişesi vs. Gibi şeyler. Oturmak uzanmak ayakta durmak bile zor bana. Salı günüde işe dönüyorum. Bildiğiniz , ağrımı sızımı hafifletecek yoga egzersiz vb. Önerileriniz var mı acaba ? İlk hamileliğim bu benim.