Meris2021 Dünden beri başım cok ağrıyor ensem midem bulaniyo bazen basim dönüyor 37 haftalık hamileyim tansiyon olabilir mi sıkıntı olur mu başımın ust kısmı cok kotu gozlerimde agirlik var😔🤕
Umudayolculuk36 Meris2021 bende 10haftalığım canım tansiyonum çok düşük 9 4 kulaklarım çınlıyor zonkluyor düştüğünü anlıyorum doktora gitmiştim düşük tansiyon değil ama yüksek tansiyon tehlikeli demişti doktoruna görün ihmall etme 🥲
minikserce00 Meris2021 Tamam yarına kadar takipte kal ne olur ne olmaz erkenden gider bakarsın hatta yok mu çevrede tansiyon aleti olan ne olur ne olmaz tansiyon önemli gebelikte