symkbnz Son iki ayda boyanabilir bebek gelişimini çoğunu tamamlamış oluyor çünkü hatta anne hasta olunca antibiyotik bile veriyorlar son aylarda sorun olmuyo yani ,,ilk aylar sıkıntı bu durumlar
Serii Ben saçımı kestirdim herkes hamilelikte saç kestirilmez dedi 😂😂 boyatayım dedim zararlı dediler 😂 yapacak bişey yok beklicez
Birglbiray Boyattım da kestirdim de doktorunuz uygun gördüğü sürece ve sizde iyice kullanılan boyayı araştırdıktan sonra çok maruz kalmadan deneyebilirsiniz🤗
TosbikveAnnesi zdemKln bana da doktorum 4. Aydan sonra bir organik bıya listesi verdi bunlarla boyatabilirsin dedi. Boyattım da bi sorun olmadı çok şükür. Zaten saç boyatmanın bebeğe zararı dokunacağı hususunda bilimsel kanıtlanmış bir veri yokmuş.
Marpling zdemKln ben boyaymadım canım genetikten emin ol sacımın yarısı beyaz bildiğin yaşlı gibiyim.ama organik boya diye bişey yok.boyatıncada bişey olup olmadığını bilemeyiz ki.bana doktorum sorfuğumda cok kızmıştı.tanıdık tüm doktorla da sakın ha dedi.
MomTubi zdemKln doktorum 3. Ayımdan sonra izin verdi 16. Haftamdayken boyattım çok beyazım var çünkü moralim bozuluyordu. Doktoruna danış
Rabiasahinakbas zdemKln 3. Aydan sonra sıkıntı olmuyor ki cnm bn dün boyadım boya tutmadı doğumdan önce bidaha boyiycam 34 haftalık hamileyim
mine3501 4.aydan sonra sorun olmuyor diye biliyorum. Kuzenim boyadı ve sıkıntı olmadı. Ama benim doktor sanırım bu konuda takıntılı eğilip kafama baktı boyuyo Musun boya kullanmicaksın diye sert uyardı 😂
DenizOcakLafc zdemKln 2 kere bitkisel boya ile dip boya yaptırdım ve ayrıca kesim de yaptırdım , çok da rahatlatttı güzel oldu 🙏 doktorum sakınca görmedi😊 7 aylık hamileyim 😍