oykumm_1233 Kızlar 5 haftalık hamıleyım, suan jimer hastanesıne gidiyorum kontrole ama doktorumu ve hastanemi degıstirmek ıstıyorum, çekirge dorukta onerebılcegınız doktor varmı ?
Biranneadayiiii oykumm_1233 çekirge doruk hastanesine bağlı kliniği olan Ziya Çetine gidiyorum. Klinikte hastaneyle dip dibe zaten. Asla erkek doktora gidemem diyordum ama sadece bı kere gittim çok çok memnun kaldım şuan 17 haftalık oldum tavsiye ederim 😊
Sibelbekler oykumm_1233 embiye Yılmaza gidiyorum kendi kliniği var çok sakin ve rahat asla bekleme yapmıyor tavsiye ederim ücreti 140 lira
ufuknihal oykumm_1233 benim doktorum ziya çetin ama çekirge dorukta emel hanımın ve hatice hanımın iyi olduğunu söyleyen memnun olan arkadaşlarım vardı araştırabilirsiniz
Yeni474747 oykumm_1233 doruk sezeryanci diye bişe yok benim doktorum orada ve sezeryan yapmışligi yok normal doğumuyla ünlü. Ama zor bir kadın oneremiyorum sadece
Nazbahar Doruk biraz sezeryancı canım sen nasıl bir doğum yapmak istiyorsun? İyi doktor dersen benim doktorum emre uysalı önerebilirim kesinlikle hem motivasyonunu artırır hemde normal olması için elinden geleni yapıyor özel eğitim veriyor sürekli
Sedaabdullah oykumm_1233 ben pembemavi ye gidiyorm canım doktorum aycan kopuz ama bir çok doktor var orda illa bayan istiyorsanız nevin hanım lale hanım ayse yeliz hanım hepsi birbirinden iyidir nevin hanım birkez muane oldm anne gibi çok şevkatli bi doktor
Humanur_melegim55 oykumm_1233 AYŞE yeliz selimoğlu kopuz çok güzel ilgileniyo çok güler yüzlü ilk bebeğimdee ona gittim şuan 2.ye hamileyim özelde oldugu için gidemiyorum tavsiye ederim
Sibelbekler oykumm_1233 hayat hastanesine gelmeden tüze plaza var orda 7.katinda kent meydanından 5 dakika falan sürüyor
Mls-16 Pembe mavi aycan kopuz bende erkek doktora gitmem diyordum ama aycan bey gerçekten çok ilgili ve tatlı bir doktor 👍
ogrencianne35 Sibelbekler kaç haftaliksiniz ben yeni başladım 33 haftada gittiğim dr sorun yaşadık 3 mayısta embiye hanıma başladık 150 tl di