Ebrubektass Kızlar 32 haftalık hamileyim antalyaya 1 haftalığına tatile gidicem doktorum bi sakınca görmedi aslında bi kaç uyarı dışında ama zorlanırmıyın nasıl geçer bilmiyorum 😔 varmı aranızda bu haftalarda tatile gideen ☹️
Ytugcek Ebrubektass bende 33 haftalığım, 35-37. Hafta arası tatile gidicez. Doktorum rahim ağzın kapalı, suyun iyi, bi sorun olmaz ama 35. Haftayı geçirmesen iyiydi dedi. Biraz riske girdik ama hayırlısı:)
Sedanur05 Benim doktorum da idrar yolu iltihaplanmalarına karşılık denize girmeden daha iyi dedi.. Oysa denizin yanındayız 33+4 olduğumuz için girmedim denize ☹️
Arzuska Canım bende salı günü bodruma gideceğim 10 saat sürecek. 33+2 olcam o gün doktorum sorun yok dedi,2 saatte bir durun ve çok güneşte kalma bol su iç dedi🙂 bu şekilde sende gidersüm hiç bişey olmaz bence, iyi tatiller hepimize 💝
Ebrubektass Arzuska benim doktorumda aynı şeyleri söyledi cevapları okuyunca bir nebze içim rahatladı teşekkür ederim ☺️
Ergen50 Ebrubektass bende korkuyorum yolculuk planımız var şuan 18+1 1 hafta sonra gitmeyi planlıyoruz acaba ne yapmalıyım doktorum problem yok dedi
Ebrubektass Ergen50 ben 20 haftalıkken otobüsle kapadokya turuna gitmiştim çok güzel geçmişti doktorum beslenmene dikkat et kendini yorma dedi söylediklerine uydum hiç sorum olmadı sende korkma bence tadını çıkar en güzel hamilelik zamanları çünkü ☺️
Ergen50 Ebrubektass böyle gidenleri duyunca çok seviniyorum mutlu oluyorum gitmek istiyorum eşim gidicez diyo ama kayınvalidem gitme bişe olur diyip kafamı bulandırıyor
Ebrubektass Ergen50 kendi aracınızsa daha rahat gidersiniz bence keyfini çıkar dinleme kimseyi doktorun izin verdiği sürece ☺️
Sehera1 Ebrubektass ben denize girdim yaza göre biraz soğuk olsa da yüzdüm hiç sorun yaşamadım ılıca kaplıca gibi yerlere gitmezsen denizde suya atlamazsan sorun olmaz