Burcu-2910 ben hamile kaldığım ay yumurtlama ve çatlama sonrası 10. Gün ovulasyon testi yaptım c den koyu çıkıyordu gebelik testi yapıyordum negatif çıkıyordu en son umursamadım değilim herhalde dedim ve birdaha yapmadım eşimin zoruyla adete 2 gün kaldığında tekrar test yaptım ve kopkoyu iki çizgi gördüm bunlar yaşanmadan 4 ay önce de kimyasal geçirmiştim hiç ummadığım anda oldu şimdi 21+4 üm herşeyin bir vakti varmış demekki diyorum rabbim hiç ummadığın anda getirsin güzelliklerini canım benim öpüyorum❤️