İlk hamile olduğunuzu eşinize nasıl söylediniz? Ben bir önceki ay gecikince test almıştım 2 tane testin birimi yaptım negatif çıktı ertesi gün adet oldum. Diğer ay yine gecikme oldu ama sabret dedim yine öyle olursa ama dayanamadım yemek yiyorduk ben doydum hemen lavaboya koştum test yaptım hemen pozitif oldu 🥳 eşimle kızım sofradaydı daha testi aldım eşimin önüne koydum önce teste sonra bana baktı beni kucakladı hemen ağlaştık öylece sevinçten 🥰 ertesi günü kan verdim sonraki gün 2000 falandı doktor hamilesiniz dedi 🤲