Aycaoto Hanımlar hamileliğimi öğrendiğim ilk andan itibaren her akşam yürüyüş yapmaya oldukça özen gösteriyorum minimum 5-8 km arası oluyor bu yürüyüşlerim. Ancak kimisi abartıyorsun zararlı diyor yürüyüşüm zararlı olacağını hiç düşünmüyorum ama yine de sizlere de sormak istedim. Hamilelikten önce düzenli bir pilates derslerim vardı iki yıldır aralıksız devam ediyordum haliyle hamile kalınca ara verdim yerşne yürüyüşle devam ediyorum. Yprumunuz nedir? Bu şekşlde devam eden var mı??
ZeynepKara Aycaoto hamileliğin son aylarında yürüyüş öneriyo doktorlar ilk zamanlarında sakıncalı olabilir en iyisi doktoruna sorman