Aslanannesi1 Bebek odasına kullandığınız duvar stickerlerinden memnun kalan varmı acaba ? Duvar boyasını kaldırma ihtimali varmı 😊
nergiz__ Aslanannesi1 Ben 5 cmlik yuvarlak stickerlar yapıştırdım yavaşça çekince çıkıyo boyayı kaldırmadan
nergiz__ Aslanannesi1 eğer bikaç sene kullanacaksanız soyulması önemli değil bence boyatırsınız çıkardıktan sonra
miniginannesi9 Aslanannesi1 Stickerlar biraz yukarılara yapıştırıliyor zaten, bebek üç yaşına gelene kadar o stickerlari koparamaz, zaten üç yıl sonrada odayı yeniden boyamak gerekir😅ev sizinsee alın gitsin
Aslanannesi1 Ozge98 bende bugün verdim gelir gelmez yapıştırırız sanırsam 😂çok merak ediyorum nasıl olur diye
Ozge98 Aslanannesi1 kaç gündür öylece bekliyor son zamanlarda her gün bi sorunum sıkıntım olduğu için elimiz değmiyor keşke daha önce tamamlamış olsaydım bunları diyorum 😅