Alyas22 Esialp biberon falan Eczacı dan al canım Market şeylerine fazla güvenme En iyisi eczacı 5 lira fazla ver iyisini Al Derim.
Fatosef Esialp bime wee nin ikili cam biberonu gelmişti aldım ama henüz kullanmadim zaten bi tane de pp alacağım.
Cennet-polat Esialp aynı marka aynı ürün ikili fiyatından daha pahalı eczanede ben aldım daha kullanmadık ama ablam iyi olduğunu soyledi
Esialp Alyas22 bebek mağazasından bir tek bir de takım olarak aldım ama yine bir takım daha alayım dedim a 101 de gördüm bugün güvenemedim için alamadım akıtma vs olur diye
aycanerbas Esialp eczaneden al diyenler olmuş ama BİM’e gelen wee baby marka biberonu eczanede daha yüksek fiyatla görmüştüm aynı marka aynı desendi hatta yani markası iyiyse alınabilir A101 bim deyip geçmeyelim bazen çok indirimli oluyor herşey
Esialp Mavilotta canım daha 36 haftaligiz ama şu durumda bile bu kadarken meme den kestim zaman kim bilir fiyatı ne olur amacım alıp eve koymak
Yanarbebek Esialp ben bim den wee nin ikilisini aldım cok memmunum akitma vs hic bir sorun yok. Cam zaten gayet iyi 👍👍👍
Emirinannesi34 Esialp bimden de aldım a101dende içine su doldurup denedim. Wee gelmişti ve bimde yarı fiyatınaydı nerdeyse aynı markaya bile bike fazla ödemeye de gerek yok