Mom04 Mhrban6565 benim de sürekli enfeksiyonum var 😒hiç geçmedi ama sebebi ne bilmiyorum doktor da demiyor ki şu sebebten diye 3 4 kutu antibiyotik içtim fayda etmedi şuan hiç bişey kullanmıyorum böyle gidecek sanırım
Betuledem Mhrban6565 benim tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonum var. İlk aylarda su içince bulantım olduğu için az içmiştim ondan oldu diyordum ama günlük 3 litreye yakın suyumu da içiyorum, geçmiyor. Nedeni yok sürekli tekrarlıyor.
Hav12316 Mhrban6565 bende ki sebebi yok 2 litre en az su içerim çamaşırımı 2 3 kez değişir temizlenirim bağışıklığın vermiş olduğu bişey sanırım 3 kere antibiyotik kullandım şimdi de covit yüzünden kullanıyorum antibiyotik bebek olacak artık☹️
Mhrban6565 Mom04 aynen öyle yaaa benimde anlamadığım bu ne bağlı bir enfeksiyon o kadar titizlikle olmasına