Slm kızlar dün bi post açmıştım el ayak yanması diye yorumlarda tehlikeli bi gebelik rahatsızlığı belirtileriymiş bilmiyordum hastaneye gitmem önerildi bugün gittim acile ama maalesef bişey yapmadılar suyun veya kanaman olmadığı müddetçe bakmıyorlar 2 hafta sonra kontrolüm var anca ozaman söyleyebilirim şikayetimi ama ozamana kadar hep korku olacak bende ki şikayetler şu el be ayak yanması kalınması iştahsızlık ve kaşık ağrısı netten baktığım da sarılık ta vardı ve 3 gün önceki kontrolümde doktor kan testi yapmamı istedi seni sarı gördüm dedi kan ilacı verelim demişti ordan da aklıma takıldı bi korku sardı içimi ne yapacam bilmiyorum kontrol zamanımı beklicem şuan bile hafif yanma ve kaşıntı var daha çok akşamları yanıyor çok fena gebelik klosantazı geçirenler sizdeki belirtiler nasıl dı masıl oldu çok merak ediyorum 😩