Gul76 Esenyurt Doğa hastanesinde doğum yapan memnun olan varmi hatice doktora gidiyorum doğumu orda dusunuyorum siz memnunmusunuz hangi doktordan memnunsunuz
nevamm1 Ayyyy neden kimse cevap vermemiş benim doktorumda Hatice hanım hastanenin dogumhanesi ile ilgili çok şikayet okudum hijyen ile ilgili bebeklerde enfeksiyon oluyormuş doğrumu doğum yapan varsa yazsın lütfen 🙏🙏🙏
Tugbadeniz1 Bende doga hastanesine gidiyorum faruk moinden cok AMA cok memnunum dogumu bende orda yapicam