Merhabalar. Doktorunuzla dikişin ne şekilde olduğunu konuştunuz mu? Benim ilk sezaryende yapıştırma oldu çok çabuk iyileşti. Şimdi farklı bi hastaneye gidiyorum doktora sormaya unuttum birde daha erken diyede çok önemsemedim ama kafama takıldı. Hala daha eski yöntem dikiş yapan oluyormuş bilgisi olan varmı bu konuda?