
kızlar ben de adetim bitikten sonra dördüncü gün yapmaya başladım ovulasyonu. Hala yumurtlama göremedim. 30 günde bir adet görüyorum. 14 mayısta adet görmüştüm. Normalde bugün yumurtlama olması gerekiyordu ama olmadı. 7.testte sanki renk biraz koyuldu gibi onda da gereken koyuluğu yakalayamadım. 😔geçen ay da kist yüzünden yumurtlaman olmamış demişti doktor. Ben artık umudumu kesiyorum galiba…