SimgeAydn Kızlar beta HCG 25 Mayıs 38 28 Mayıs 73 30 Mayıs 82 Böyle olup sonradan artış gören var mı ???
Emdok SimgeAydn benim 2 defa böyle oldu. İkisi de kimyasal gebelik ve regl olmamla sonuçlandı sizinki de kimyasala benziyor :(
Gmzclb SimgeAydn benimde ilk gebeliğim böyleydi doktorum kimyasal gebelik dedi sonrada düşüşe geçti zaten bende yaşadım inşallah sizinki artar
momsboys SimgeAydn biraz yavas ama benim adetten 5 gün önce 6 çıktı 2 gün sonra 44 cıktı 3 gün sonra 916 cıktı sonrada reglim gecti bidaha baktırmadım insallah yükselir