Merhabalar
bana da doktorum ileri derecede pcos tanısı koymuştu aslında çocuk düşünmüyorduk eşimle fakat 3 farklı doktora gittim hepsi korunmamın doğru olmadığını ilerisi için sıkıntı yaşayacağımı ve tedavi olmadan hamile kalmamın çok zor olduğunu söylediler. Bu arada farklı şeylerden de şüphelendiler ve rahim filmi çekildim. Daha sonra oluruna bıraktık fakat gebelik oluşmadı bende stres oldum ve tedavime gebelik için devam etmeye karar verdim. 4 ay denedik bu süreçte ilk olarak folik asite başladım. 2 kez femara + çatlatma iğnesi oldum ikincisinde gebelik oluştu çok şükür ama herkesin dediği gibi kafama takmamaya oluruna bırakmaya karar verdiğimde oluştu. Allah isteyen herkese nasip etsin