Eda98 benim daha 8. Haftada kramplar başladığı için magnezyum başladım. İlk başta suda eriyen magvital kullandım rahatlattı ama iğrendim artık tadından şimdi venatura ‘magnezyum bisglisinat’ formunu kullanıyorum emilimi daha iyi bir formmuş bu dr önerdi size de öneririm şükür çok rahatım şuan 19.haftada