Ben 5 aylıkken yaptırdım canım ilk 3 gün zor oluyor bebiş çişini yaptığı zaman her yaptığında bezini çıkarıyordum bide merhem ve kırmız iğne dedikleri bi ilaç var ondan vermişti doktoru her çiş yaptığında bezi değiştirip onlardan sürüyordum rahatlıyordu 3 gün zor oluyor sonra geçiyor