Aysenurctn32 Sezeryan doğum sonrası korse kullananlardan öneri istiyorum. Yarada sıkıntı çıkarmayacak toparlayıcı güzel bir korse istiyorum. Hangi markayı kullandınız nerden aldınız memnun kaldınız mı yada memnun kalan tanıdığınız var mı?
Mavilotta Aysenurctn32 doktorum decathlon un terleme korsesini önerdi kesinlikle en iyisi o dedi beden yok zaman geçtikçe sıkılığını ayarlayabiliyormuşsun 60 TL decathlon un sitesinde
Mavisehir Markaya gerek yok canım hani şu pazarda satılanlar varya sarı renk üç ayarai var onlardan aldım iki doğum yaptım ondan taktım göbeğin duzmduz şimdi üçüncüye hamileyim yine ondan takicam☺️
Sterre Medikllere karın ameliyatı için korse derseniz veriyorlar. Yandan cırt cırtlı karın indikçe daralan bir şey kullanmıştım ben.
Mavilotta RH38 daha doğum yapmadım. Doktorum ısrar edince onu aldım. 30 yıllık doktor. Bakalım 8 haziranda doğumum var