Aleyy99 Doktorum Ahmet Acer 20 haftalık gebeyim doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum Cahit beye giden var mı ? Sizce nasıl bir doktor ? Bu haftada cahit beye geçmemde bir sakınca olur mu sizce 🤗
YuvarlanamayanPandaa Aleyy99 bende dinçer beye gidiyorum ama hümeyra hanima geçmeyi düşünüyorum çekiniyorum da biraz ayıp olurmu diye 1 kez gittim daha dinçer beye bende 20 hafalıgım
Nrsima Aleyy99 ben gidiyorum çok iyi bi doktor ama başkasından gelen hastaların sonradan takibini yapmıyor diye biliyorum
Nrsima Aleyy99 çevremden sonradan gitmek isteyen olupta aralıklarında randevusu dolu başkasından gelen hastaları kabul etmiyor demişler
Mavilotta Aleyy99 cahit bey çok iyi bir doktor ben 5 buçuk sene önce onda doğum yaptım çok memnun kaldım. Bu hamileliğim de de 12. Haftamda ona gittim gayet güzel ilgilendi ama İzmirde doğum yapacağım. Kayseride olsam onunla devam edecektim
Aleyy99 YuvarlanamayanPandaa Hümeyra hanımı duydum ama iyi yorumlar duymadım fazla siz cahit beyi düşündünüz mü hiç
YuvarlanamayanPandaa Aleyy99 cahit beyin ücreti farklı sanırım ben yüksek fiyat vermeyi düşünmüyorum uygun ilgili olanlara bakıyorum dinçer bey ilgili gayet iyi eşim bayan istiyor biraz o yüzden yoksa iyiydi
Tgckbr Aleyy99 Hümeyra hanıma yeni gittim gayet ilgili ve bilgili bir doktordu aslında benimde çok hoşuma gitti yani gidip bir görmenizi tavsiye ederim ☺️
Mavilotta Aleyy99 20. Haftada gitmenin bir sakıncası yok ben geçenlerde kayseriye dönsem diye düşündüm 32. Haftada tekrar gelsem dedim olur dedi sekreteri. 12.haftada gitmiştim sadece 1 kere düşün
Aleyy99 Mavilotta Sekreteriyle arayıp konuşmak mı gerekiyor o zaman ben başka bir yerde takipliyim ama cahit beye geçmek istiyorum diye 🤗
YuvarlanamayanPandaa Tgckbr nasıldi hümeyra hanim herşeyi detaylı anlattımo canım dinçer beyden hümeyra hanima geçmeyi düşünüyorum eşim bayan olsun falan dedi de tabi mecbur kılmadı ama oda rahat etsin istiyorum bir kez gittim dinçer beye 20 haftalıgım şimdi
Tgckbr YuvarlanamayanPandaa yani ultrason da detaylı bi şekilde bakıyor söylüyor ihtiyacın olan bişey var mı yok mu soruyor yani çok sıcakkanlı biri değil evet ama ben sevdim yani sini iyi yapıyor en azından ☺️ ben taşınacam burdan yoksa kesinlikle onunla devam ederdim tatlı bir doktor belki biraz daha gitsem daha da yakın davranabilir. Bana da burda biri tavsiye etmişti ama ben sevdim sizde bir gidip görün en azından derim ☺️
Esmaaydemir Aleyy99 bne gidiyorum canım cahit beye ben cok memnunum konuşması anlatması ve bilgisi çok iyi uçretide gayet uygun bu haftada gecebilirsin sıkıntı olmaz bence
Aleyy99 Esmaaydemir Ücreti ne kadar acaba , bende geçmeyi düşünüyorum ama acaba alirmi geç kalmışsın mı der diye tedirgin olmuştum teşekkür ederim içimi rahatlattınız ❤️
Eeeeannesi Aleyy99 bende cahit beye gidiyorum ilk doğumumu da o yapmıştı çok ilgili bir doktor ben çok memnunum