Kızlar 33+5 im dün bebek çok kasıldığı için acile gittim açıklık muayenesi yaptılar parmak ucu kadar açıklık varmış. Eve geldim pembe akıntı vardı leke leke. Sabah koyu kahve geldi simdi de kahveye yakın geliyor pembemsi değil. Doktora yazdım cevap vermedi. Nişan falan olabilir mi korkuyorum ilk hamilelik hiçbir bilgim yok