Meliha6767 İyi günler hanımlar bi sorum olacak ama yardımcı olursanız sevinirim 36+3 hamileyim bu sabah karnımda bir agriyla uyandım sabahtan beri bebeğin haraketlerini çok fazla hissedemiyorum normal mi sizce bu durum korkmaya başladım birazcık 🤦🏻♀️