Merhaba 9 haftalık gebelikte ; dün gece (kırmızı renkli ) kanama sonrası acilde proluton iğne vuruldum (1 haftalık koruyucu özelliği olduğunu ve 1 hafta sonra gelmemi söyledi acil hekimi ) Sorun lekelenmeler daha yoğun kıvamlı ve kahve renkli olarak ara ara devam ediyor bugün bu lekelenme dahada arttı .Bu durum iğne sonrası normalmidir ? Yoksa tekrar doktora başvurmalımıyım ?