Babykk Dogu içinde ay geçen isimlere sahip cocukların karakterınede etkı ediyor diye okumustum. Ay dönencelerinden onlarda etkıleniyor. Istersenız ona gore degerlendırın. Anlam olarak cok güzel ancak etkılerıde zor olabilir
Ebreva Dogu kızımın adı Eva 3 yaşında genelde herkese garip geliyor alışılanın dışında olduğu için ama ben çok beğeniyorum ikinciye hamileyim kız bebeğe aylis i eşime önermiştim ama Ada koymaya karar verdik ikiside çok hoş sağlıkla gelsin
Melike Didi6 Annemiz, sizi 2. Kez uyarmama rağmen hâlâ link bırakmaya devam ediyorsunuz. 1 günlük askı verdim. Devamı geldiği takdirde foruma erişiminiz süresiz olarak engellenecektir.