Merhabalar. 18+3 günlük hamileyim. Tüp bebekle hamile kaldım. 2li testim normal cıkıp ense burun kemiği vs herseyi cok normal denilip 17.haftada beyninde iki tarafli kist gördü doktorum. Baska bır bulgu olmadığını ayakları kolları normal olup yinde nifty testi vermem gerektiğini söyledi. Verdim ama beklemek cok zor. Böyle olup iyi bir sonuç alan var mı acaba. Baska bır bulgu yok dıyor hatta ultrasyon kağıtların da baş cevresi vs önde bu ıyi mi kötü mü bilmiyorum 😞😞😞