Secily Aslında 12 de periyontolog bana bi tahminim var demişti ama ben söyletmemiştim kesin değil diye🙈 sizce 15te gittigimde net bir şey söyler mi doktorum? Bu arada yuzuk ve çin testi denedim kız çıktı😁 onlar tuttu mu sizlerde?
Hatunnn Secily benmde perinatalog doktorum 12 de tahmin etti iki hafta sonrada netlestirirm dedi ama bizimki uyanmadigindan bakamadi:)) muhtemelen gorunur sizinkide
Liladrian Secily Muhtemelen kesinleşir %90. Benim 11 haftada söylenen 36. haftada hala aynı. Çin takvimi ve yüzük testi erkek, rus takvimi kız dedi. Sonuç kız 😊