Esmayllmz_ Kaçıncı hafta da cinsiyet ogrendınız ? 14+2 deyim şuan 1 hazıran da randevum var sizce cinsiyeti ogrenebilirmiyiz?
Meryem310321 Esmayllmz_ inslalah öğrenirsin gülüm bence doktora girmeden önce çikolata ye belki gosteriri cnm
Meryem310321 Superannis bende özele gidiyorum ama 15 haftada doktor erkek dedi ama emin olamadi 21 haftalıkken gidecem belki net ogrencez inşallah