Murvetdundar Merhaba kizlar 23+4 haftaligim inanilmaz belim sirtim ve kureklerim agriyo özellikle geceleri lavobaya kalkmak iskence gibi sizin de oyle oluyo mu korkiyorum niye bu kadar fazla diye sizin de oyle oluyo mu hafiflemesi icin ne yalmam lazim