12+4 haftalık hamileyim Dün ilk defa kan gördüm ve aşırı derecede korktum doktora gittik bebeğin çok şükür ki kalp atışları duruyordu ama heran ne olur bilmiyorum korkuyorum bana dua edebilir misiniz rabbim bütün hamile kardeşlerimi bir sesle kurtarsın sağlıkla bebişini kucağına almayı nasip etsin bizlere de 🤲🏻