Shnern Hanımlar 15+4 um sanırım mantar enfeksiyonu var salı günü rendavu bulabildim . Ama bugün bel ağrım ve böyle inceden sanki kasık ağrım var normalmi sizce pek kendimi yoran birrisi değilim